Kariéra


Hledáme aktuálně nové zaměstnance na tyto pozice:

NÁZEV HR Business Partner

 

HRBP zodpovídá za

  • Efektivní proces náboru a výběru zaměstnanců (prioritně kategorie „D“)
  • Adaptační proces a jeho praktickou funkčnost (hlavní zodpovědnost za oblast výroby)
  • Organizační zajištění procesu nástupu (včetně BOZP) a výstupu zaměstnanců (výstupní pohovory kat.”D”)
  • Dodržování ZP a souvisejících zákonů, předpisů a směrnic platných v rámci ČR a EU, stejně jako KS společnosti
  • Vedení předepsané evidence pracujících cizinců a osob EU, plní ohlašovací povinnost dle platné legislativy
  • Praktickou realizaci procesu rozvoje a vzdělávání zaměstnanců, motivačního systému  a systému hodnocení  a rozvoje lidského potenciálu
  • Řeší pracovně – právní záležitosti zaměstnanců a administruje související data a personální dokumentaci; úzce spolupracuje se smluvními lékaři
  • Samostatně připravuje nebo se podílí na zpracování vstupních dat a  přípravě pravidelných reportů / analýz oblasti personalistiky
  • Spolupracuje na přípravě personálního plánu a rozpočtu, zodpovídá za plnění plánu a dodržení personálního rozpočtu
  • Spolupracuje na HR projektech a jejich implemetacia plní další úkoly související s pracovní pozicí.
  • Je kontaktní osobou pro státní úřady a instituce jako ÚP, ČSSZ, ČSÚ apod.- připravuje pro ně požadované informace, výstupy, analýzy atd.
  • Znalost a praktická zkušenost zpracování mezd minimálně pro 100 zaměstnanců.

 

 Jaké klíčové kompetence a požadavky máte splňovat?

  • SŠ/VŠ (obory andragogika, management, psychologie výhodou)
  • Minimum 5 let v HR, 3 – 5 let na pozici HR Generalist / HRBP (znalosti a praktické                           zkušenosti v oblasti personalistiky, mezd, komunikace)
  • Pozitivní myšlení
  • Vnitřní energie
  • Zaměření na dosahování cílů a požadovaných výsledků
  • Odolnost vůči stresu
  • Komunikativnost
  • Přesvědčovací a argumentační schopnosti
  • Schopnost asertivního chování a jednání
  • Důslednost, zodpovědnost, cílevědomost.
  • Prozákaznická orientace. Byznys myšlení.
  • Znalost a praktická zkušenost s ERP systémem (HR modul)
  • Výborná praktická znalost Microsoft Office
  • ŘP sk.B

 

Co Ekova Electric nabízí?

  • zázemí tradiční výrobní společnosti
  • Smlouva na dobu určitou, po roce možnost převedení na dobu neurčitou (podmínkou je naplnění požadovaných pracovních cílů a úkolů)
  • možnost profesního a kariérního rozvoje a růstu
  • jazykové vzdělávání
  • týden dovolené navíc
  • závodní stravování
  • příspěvek na penzijní a životní připojištění

 

 Uzávěrka do 14.12.2017 

 Zájemci zašlete životopis na: 

 pavelkova.lenka@ekova.cz 


Zámečník s kvalifikací

Platové zařazení 6/5 (19 510 + VO) nebo dohodou podle konkrétních kvalifikačních předpokladů a situace na trhu

Nástup ihned

Zájemci mohou odeslat životopis na mailovou adresu: kuncova.jana@ekova.cz 

Pro info kontaktní tel. 597401858,597401857 

 

Kontaktujte nás